Bewijzen
______________________________________________________________________________________________________________
Langetermijndoelstellingen:
- Ik wil zorgen dat ik in blok 2,3 en 4 van dit jaar een duidelijk zicht heb in mijn planning, zodat ik de stof bijhoud en daardoor al mijn studiepunten behaal.
Goed verlopen!
Deze langetermijndoelstelling gaat erg goed. Ik heb een duidelijk overzicht en van wat er elke keer moet gebeuren en ik heb de opdrachten op tijd af.
Tot nu toe heb ik alle opdrachten ingeleverd en zit ik goed op schema op weg naar de tentamenweek. Een klein puntje is nog dat ik de theoriestof per week kan gaan samenvatten.
Bewijzen: - Plaknotities .docx (1115993)
_______________________________________________________________________________________________________________
- In blok 2,3 en 4 wil ik ervoor zorgen dat ik weet of mijn interesse meer ligt bij de richting gezondheid of management, zodat ik me dan meer kan richten op mijn einddoel.
Ik heb er nog niet echt een beeld bij wat de verschillen zijn. Ik ben naar het hoorcollege geweest waar ze het gingen hebben over de profielvakken, maar ik kon daar nog niet veel wijzer van worden. Ik nijg toch meer naar de gezondheid kant, omdat ik denk daar geschikter voor te zijn.
Bewijzen: - https://bb.helo.hanze.nl/bbcswebdav/pid-3230073-dt-content-rid
7177420_2/courses/hsv.1309.actleefst1314/Voorlichting%20SGM%202.0%201e
%20jrs%20SGM-%20dec%202013%20.pdf
_______________________________________________________________________________________________________________
Kortetermijndoelstellingen:
- Ik wil zorgen dat in blok 2 van dit schooljaar meer initiatief komt vanuit de overige studieteamleden, zodat ik mezelf wat op de achtergrond kan houden.
Dit is wel stukken verbeterd. In blok 1 kwam er heel erg weinig initiatief uit. Door middel van gesprekken te voeren zijn er in het studieteam dingen veranderd. Er is meer initiatief, omdat ik minder initiatief neem en de anderen dan initiatief moeten nemen. En door die vrijheid kwamen ze ook wat losser en kwam er meer initiatief. Wel vond ik het af en toe nog moeilijk om meer op de achtergrond te treden.
Bewijzen: Kwaliteiten in het studieteam .docx (109151)
_______________________________________________________________________________________________________________
Dit is redelijk gegaan, maar kan nog stukken beter. Ik zou elke week de stof nog een keer moeten doorkijken en beter samenvatten, zodat ik aan het eind van de periode gelijk kan beginnen met leren en dus niet meer hoef samen te vatten.
Kortetermijndoelstellingen (studieteam):
Dit ging stukken beter als in periode 1. De kwaliteit van het gemaakte werk ging omhoog en iedereen voelde zich meer verantwoordelijk voor zijn eigen deel. Wel was nog steeds het verschil te zien in wie welke tekst had geschreven en dat sommige teksten nog veranderd moesten worden. Dit werd op tijd aangegeven en de tussenverslagen, zoals het plan van aanpak, het draaiboek en de presentaties zagen er kwalitatief goed uit.
Bewijzen: - Plan van aanpak .docx (121446)
- Presentatie plan van aanpak .pptx (563989)
- Powerpoint project .pptx (1342484)
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
- Ik wil in blok 2 de theoriestof beter bijhouden, zodat ik niet alles op het laatste moment hoef te doen
Dit is redelijk gegaan, maar kan nog stukken beter. Ik zou elke week de stof nog een keer moeten doorkijken en beter samenvatten, zodat ik aan het eind van de periode gelijk kan beginnen met leren en dus niet meer hoef samen te vatten.
_______________________________________________________________________________________________________________
Kortetermijndoelstellingen (studieteam):
- In blok 2 moeten we met het studieteam elkaar beter controleren op de gemaakte verslagen en opdrachten, zodat de kwaliteit zo hoog mogelijk blijft.
Dit ging stukken beter als in periode 1. De kwaliteit van het gemaakte werk ging omhoog en iedereen voelde zich meer verantwoordelijk voor zijn eigen deel. Wel was nog steeds het verschil te zien in wie welke tekst had geschreven en dat sommige teksten nog veranderd moesten worden. Dit werd op tijd aangegeven en de tussenverslagen, zoals het plan van aanpak, het draaiboek en de presentaties zagen er kwalitatief goed uit.
Bewijzen: - Plan van aanpak .docx (121446)
- Presentatie plan van aanpak .pptx (563989)
- Powerpoint project .pptx (1342484)
_______________________________________________________________________________________________________________
- Met het studieteam moeten we in blok 2 meer gaan communiceren en de taken beter verdelen, zodat iedereen zijn taak weet en er duidelijkheid ontstaat.
Dit gaat erg goed: aan de hand van de teamrollen test hebben wij gekeken welke rollen we hadden en wie daar het geschikst voor was. Er was nu een duidelijke taakverdeling, omdat iedereen een eigen rol had. Tussendoor hielpen we mekaar veel en is de samenwerking erg soepel verlopen zonder echte conflicten. De communicatie ging stukken beter en elke dinsdagmiddag hadden we een vaste teamvergadering om te kijken wat we nog moesten doen.
Bewijzen: - Teamgesprek .docx (11157)
- Beslisformulier initiatieffase .doc (142848)
_________________________________________________________________________________________________________________